One Drop Perfumes
One Drop Perfumes

Berikut adalah langkah-langkah untuk membuat pesanan secara online:

A - Pilih daripada senarai set One Drop Perfumes ini:

1. Set Wanita (Hijau)
2. Set Wanita (Ungu)
3. Set Wanita (Merah Jambu)
4. Set Wanita (Merah)
5. Set Lelaki (Biru)
6. Set Lelaki (Kuning)

Nota: Pastikan kos penghantaran (RM 6 - Semenanjung Malaysia dan RM 12 - Sabah & Sarawak) untuk setiap 5 kotak yang ditempah juga dibayar bagi memudahkan proses penghantaran.

B - Lakukan bayaran ke akaun dibawah:

1. MAYBANK - 164016991040 ( MOHD HAIRUL HISHAM BIN HALIL )
2. CIMB - 01130063097526 (
MOHD HAIRUL HISHAM BIN HALIL )

P/S:Bagi pembayaran secara online, sila masukkan email mohd.hairulhisham(@)gmail.com untuk rujukan saya.

C - Sila E-MEL kepada saya maklumat tempahan & tajuk - PEMBAYARAN ONE DROP PERFUMES seperti dibawah :

NAMA:
ALAMAT:
NO H/P:
JENIS & JUMLAH SET YG DITEMPAH:
JENIS BANK:
MASA BANK IN:
TARIKH BANK IN:

D - Untuk mempercepatkan pesanan anda SMS kepada saya di no 017-3834722 seperti format di bawah :

CODP (JARAK) NAMA (JARAK) ALAMAT (JARAK) NO H/P (JARAK)
JENIS & JUMLAH SET ONE DROP PERFUMES (JARAK) JUMLAH BAYARAN (JARAK) JENIS BANK (JARAK) TARIKH & WAKTU BAYARAN (JARAK)

Cth: CODP ABU BIN HASAN NO 7 JLN CEMERLANG 3 TMN CEMERLANG 84000 MUAR
JOHOR 017-388**** SET WANITA UNGU 1, SET LELAKI BIRU 1 RM 86 MAYBANK 10 OGOS 08 11.00am

E - Apabila semua telah selesai dibuat, proses tempahan ini akan mengambil masa 1 - 3 untuk tujuan pengesahan & penghantaran ke atas setiap tempahan yang dibuat.

Terma & Syarat Pemulangan Produk ONE DROP PERFUMES :
- Pihak kami hanya akan menerima kembali pemulangan produk jika produk tersebut ROSAK & JENIS PRODUK TIDAK SAMA DENGAN TEMPAHAN YANG DIBUAT sahaja.

- Sekiranya ia berlaku pemulangan produk hendaklah dibuat dalam tempoh 3 hari sahaja dari tarikh laporan dibuat.

- Penghantaran semula produk akan dilakukan secara PERCUMA kepada anda!

PERHATIAN : MEMANDANGKAN SAMBUTAN LUARBIASA TELAH KAMI TERIMA DISINI, SETIAP PESANAN YANG DIBUAT HENDAKLAH DIMAKLUMKAN 1-2 HARI LEBIH AWAL BAGI PENYUSUNAN JADUAL PENGHANTARAN. DAN PIHAK KAMI HANYA AKAN MEMPROSES PESANAN ANDA SETELAH BAYARAN DITERIMA..HARAP MAKLUM!

P/S: Sila pastikan EMAIL & SMS yang dihantar mengikut format yang telah disediakan bagi memudahkan proses penghantaran produk kepada anda. Sebarang kesilapan adalah tertakluk dibawah tanggungjawab anda sendiri. Harap maklum!








28 comments

  1. Anonymous // September 27, 2008 at 10:16 PM  

    saya berminat untuk menjadi agen..saya telah email kepada saudara..tq

  2. Anonymous // September 27, 2008 at 10:22 PM  

    saya berminat nak jadi agen saudara area KL (keramat/wangsa maju)..saya dah email kepada saudara..TQ

  3. Anonymous // September 27, 2008 at 10:25 PM  

    Salam sejahtera! Kepada mimi dan rina kl, segala butiran telah saya email kepada anda..Terima kasih kerana berminat untuk menjadi agen kami!

  4. Anonymous // September 30, 2008 at 4:50 AM  

    salam admin...kalo saya buat pembelian dengan wang pos boleh?

  5. Anonymous // October 1, 2008 at 9:50 AM  

    salam pn suria....wang pos boleh digunakan bagi proses pembelian daripada saya...isi dengan nama saya MOHD HAIRUL HISHAM BIN HALIL diruangan nama pada wang pos tersebut...TQ

  6. Hana^Aizz // October 7, 2008 at 1:50 AM  

    saya berminat untuk menjadi agen.. kalau buat pembelian secara terus tak boleh ker?

  7. Anonymous // October 7, 2008 at 7:02 AM  

    salam hana...sila semak email anda untuk makluman lanjut...

  8. didie // November 28, 2008 at 9:53 AM  

    saya berminat jadi agen.from bangi. emailkan pada saya aidie_zuan@yahoo.com segera

  9. Mohd Rizal // November 28, 2008 at 7:48 PM  

    saya berminat utk jd agen di penang.email rizaida_77@yahoo.com.my

  10. Anonymous // December 3, 2008 at 11:02 PM  

    mcm mn kalau saya nak jadi agen di kota tinggi, johor?
    emel
    anishalim@gmail.com

  11. Anonymous // March 17, 2009 at 10:50 PM  

    salam..
    saya berminat utk jadi agent...
    saya di area keramat.
    emailkan saya di xxray012@yahoo.com

  12. Unknown // March 25, 2009 at 9:00 AM  

    saya berminat untuk menjadi agent.sila emailkan saya di lizjosey@gmail.com.T.Q

  13. Anonymous // March 26, 2009 at 7:57 PM  

    salama admin.. sya berminat nak jadi agent.. sya dah pernah beli 15 kotak dulu.. so macam maner ek?? leh tak e-mail sya murny85@streamyx.com

  14. Anonymous // March 26, 2009 at 8:53 PM  

    Salam.. Masih ada kekosongan? Jika Berminat, Boleh saudara/ri berikan maklumat.. My-Mail: xzamry@gmail.com

    Terima Kasih.

  15. ana // April 7, 2009 at 2:02 AM  

    sy nk tau secara lanjut mengenai butiran ONE DROP PERFUME & KATALOG. sila email kepada sy. (ana_the_love_84@yahoo.com)

  16. Anonymous // April 9, 2009 at 3:24 AM  

    interested nk jd agen...leh x email i further info..zana_baique[a] hotmail.com...tq

  17. Anonymous // April 9, 2009 at 6:58 PM  

    saya azman dari shah alam .saya ingin menjadi agen. saya dah mendaftar dan tolong email saya panduan selanjutnya .email bombaupm@yahoo.com

  18. Anonymous // April 13, 2009 at 6:16 AM  

    saya berminat nk jadi agen.sila beri keterangan selanjutnya mengenai perniagaan ini.email kamaruzainaayu@yahoo.com.my

  19. Dr. Wan Khalil // May 31, 2009 at 11:08 PM  

    saya berminat nak jadi ejen.
    sila beri maklumat lanjut.
    wankhalil@gmail.com

  20. Anonymous // June 6, 2009 at 6:47 AM  

    hai...
    sy berminat utk jd agent..
    tp x tau cara yg mudah..ada x cara yg yg lain secara berdaftar di internet??dan sy berminat utk package rm180..dan sy mahu tahu cara yg seterusnya untuk membuat pembvelian secara terus..
    sila email ke..ayako_aya87@yahoo.com

  21. Anonymous // June 11, 2009 at 9:23 PM  

    saya berminat menjadi agent. sila sertakan details ke fadzlinajmi@hotmail.com

    TK

  22. Anonymous // June 19, 2009 at 12:40 AM  

    salam, saya berminat utk menjadi salah seorg agen product di samping utk kegunaan sendiri...harap pihak tuan dpt reply email sy.

    hanna_strawberry78@yahoo.com

    tqvm

  23. missUgly // July 4, 2009 at 1:31 AM  

    salam..sy berminat nk jd agen product ni..camna ek..blh x email kn butiran nya ke (miss_uglyz@yahoo.com)

  24. ju // July 11, 2009 at 1:24 AM  

    salam..
    saya berminat nak jadi agen...
    bagaimana caranya..??
    email saya..
    semalumanja@yahoo.com

  25. ~shahila~ // July 28, 2009 at 11:15 PM  

    salam.. saya berminat nak menjadi agent. boleh emailkan segala butir pembelian di noorshahila@hotmail.com

    terima kasih..

  26. Unknown // August 9, 2009 at 9:45 PM  

    saya berminat menjadi agent. tolong emailkan segala syarat kepada saya yani2349@yahoo.com tq.

  27. Unknown // August 9, 2009 at 9:47 PM  

    saya berminat menjadi tolong emailkan butiran ke suriani29@gmail.com

  28. Anonymous // August 19, 2009 at 7:29 AM  

    assalamualaikum, saya dari brunei, saya juga ingin menjadi agen di brunei sila hubungi saya +6738667266 sekian terima kasih