One Drop Perfumes
One Drop Perfumes

Percayakah anda hanya dengan setitik minyak wangi mampu membuat anda segar mewangi sepanjang hari? Inilah dia hakikat yang terdapat pada pati minyak wangi One Drop perfumes dari Egyptian Potion atau lebih dikenali sebagai perfume setitik!

Kenyataan ini bukanlah gimik atau strategi pemasaran untuk memikat pelanggan tetapi inilah kenyataan yang tidak dinafikan setelah puluhan ribu pengguna termasuk dikalangan selebriti tempatan yang amat berpuas hati dengan kualiti minyak wangi ini.

Berikutan sambutan hangat di kalangan pengguna, One Drop Sdn Bhd mengambil inisiatif untuk menambah 2 lagi pek wangian terbaru yang lebih istimewa. Pada majlis pra-pelancaran yang diadakan di Menara Kuala Lumpur baru-baru ini, pek wangian terbaru ini dijangka akan dilancarkan pada penghujung November ini. Dengan 8 pek wangian kesemuanya, One Drop Sdn Bhd yakin 2 pek terbaru ini bakal mendapat sambutan hangat dari pengguna minyak wangi khususnya. Tidak dinafikan bahawa produk ini semakin dikenali ramai dan mendapat sambutan yang baik dari pengguna. Bukan itu sahaja ia juga mendapat sambutan yang baik di kalangan selebriti tempatan yang turut hadir di majlis pra-pelancaran tersebut.

http://farm4.static.flickr.com/3263/2587110082_9f532707d3.jpg http://www.kosmo.com.my/kosmo/pix/2008/0409/Kosmo/Hiburan/hi_01.2.jpg http://beritapanas.files.wordpress.com/2008/02/rozita.jpg

Antara barisan selebriti yang turut hadir di majlis tersebut termasuklah Esma Daniel, Rebecca Nur Al-Islam dan Rozita Che Wan antara ribuan artis yang telah menggunakan produk One Drop Perfumes ini.

Menurut Pengarah Urusan One Drop Sdn Bhd, En Josafri Johari berkata " 2 Pek baru One Drop Perfumes ini akan disalurkan melalui 2000 pengedar seluruh Malaysia serta pasaran antarabangsa sedia ada seperti Singapura, Brunei, Indonesia, Vietnam, Australia dan United Kingdom".

" One Drop Perfumes - Hanya Setitik Wangi Sepanjang Hari Buat Anda!!! "








0 comments