ezyshop2u

Salam semua...dalam usaha untuk meningkatkan keyakinan pembeli One Drop Perfumes ini, kami telah membangunkan kedai online kami yang baru iaitu Ezyshop2u.com yang mana kedai online ini mengandungi ciri-ciri pembelian online yang anda cari seperti kaedah pembayaran, kaedah pembelian, paparan bergambar mengenai produk khususnya One Drop Perfumes ini yang mana ianya dibangunkan dalam bahasa melayu yang mudah difahami! Bagi pengguna dari luar Malaysia seperti singapura, brunei, indonesia dan lain-lain, Ezyshop2u.com turut menawarkan kaedah pembayaran "PAYPAL" bagi tujuan pembayaran khususnya bagi produk One Drop Perfumes ini!

Melalui Ezyshop2u.com ini, anda bukan sahaja dapat membuat tempahan One Drop Perfumes malah ada lagi produk-produk lain yang boleh anda perolehi disana hanya dengan beberapa "klik" mudah sahaja.

Oleh itu bagi mereka yang berminat untuk membeli produk One Drop Perfumes ini, anda hanya perlu membuat beberapa langkah mudah iaitu :

1 - Daftar secara percuma di dalam kedai online tersebut iaitu di SINI

2 - Kemudian anda dikehendaki mengisi username & email anda

3 - Password akan diberikan di dalam email untuk anda login kedalam kedai online tersebut.

4 - Bagi membuat tempahan ke atas One Drop Perfumes ini, anda perlu ke ruangan kumpulan "Beauty & Wellness - One Drop Perfumes "

5 - Sekiranya anda ingin menjadi agen jualan, klik pada "Full Set Agen One Drop Perfumes" dan tekan "Beli" . Bagi pembeli yang ingin membeli produk One Drop Perfumes, pilih yang mana set yang ingin ditempah.

6 - Untuk Makluman, panduan "cara pembelian & cara pembayaran" disediakan bagi pengguna baru.

Ini sahaja langkah-langkah mudah yang perlu anda lakukan untuk membuat tempahan produk One Drop Perfumes!

EZYSHOP2U.COM - YOUR EASIEST SHOPPING STYLE!








0 comments