Salam usahawan,

Terima kasih atas kesudian anda semua melayari blog One Drop Perfumes ini! Untuk makluman semua, pakej agen jualan RM180 & RM 260 telah DITUTUP (30 AGEN BARU telah dipenuhi). Terima kasih kepada mereka yang telah mendaftarkan diri dibawah kami.

Walaubagaimanapun, masih ramai yang bertanyakan kepada kami mengenai pakej agen jualan yang lain. Oleh itu kami secara rasminya menawarkan 2 pakej agen jualan ONE DROP PERFUMES yang baru merangkumi SET PERFUMES + BANNER + E-BOOK seperti dibawah:

One Drop Perfumes - Pakej RM 210

PACKGAGE RM 210

VIA PAYPAL 60USD
One Drop Perfumes - Pakej RM 290

PACKGAGE RM 290

VIA PAYPAL 83USD

Untuk makluman semua, pakej baru ini terdiri daripada SET LENGKAP PERFUMES diltambah lagi dengan BANNER & E-BOOK yang diberikan secara PERCUMA! BANNER ini diberikan untuk bantuan promosi jualan kepada prospek pelanggan baru anda!

Mengenai E-BOOK pula, kami sertakan didalam bentuk "CD" yang mana E-BOOK tersebut didalam bentuk ".pdf" yang mana anda boleh membacanya melalui perisian "ADOBE READER". Ebook ini terdiri daripada 3 buah buku "BESTSELLER" iaitu :

1 - Rich Dad Poor Dad - Robert T.Kiyosaki (mengandungi 130 m/s)

2 - The Science of Getting Rich - Wattles (mengandungi 66 m/s)

3 - Why We Want You To Be Rich -
Donald J.Trump & Robert T.Kiyosaki (mengandungi 355 m/s)

Bantuan E-BOOK ini adalah untuk membantu & merangsang minda agen jualan yang baru untuk menceburi bidang perniagaan khususnya produk ONE DROP PERFUMES ini. Anda pasti bersemangat & mampu memperolehi kejayaan seperti yang telah kami lakukan seperti TESTIMONIAL dibawah :


Oleh itu, jangan lepaskan peluang untuk menjana pendapatan sampingan melalui One Drop Perfumes ini bersama kami yang mana BONUS HEBAT diberikan secara PERCUMA kepada anda! Sudah ramai yang mampu menjana pendapatan sampingan dari produk hebat ini dikala isu pembuangan kerja di MALAYSIA kini semakin serius & keaadan kemelesetan ekonomi di seluruh dunia begitu membimbangkan kita semua.

p.s - PAKEJ AGEN JUALAN DIATAS TERMASUK CAJ PENGHANTARAN BAGI SEMENANJUNG MALAYSIA & SABAH SERTA SARAWAK

p.p.s - PAKEJ AGEN JUALAN INI HANYA DIBUAT OLEH PIHAK KAMI SAHAJA & BUKANNYA DARI PIHAK SYARIKAT ONE DROP SDN BHD!








0 comments