Salam semua usahawan & bakal usahawan,

Terima kasih atas sambutan anda semua terhadap blog jualan One Drop Perfumes ini. Disebabkan itu kami dihujani pelbagai pertanyaan seperti...

" MACAM MANA SAYA NAK PASARKAN ODP SECARA ONLINE..?? "

" SAYA NAK BUAT BLOG LAA TAPI TAK TAHU ASAS..? "

" SAYA NAK HIAS BLOG SAYA TAPI MACAM SUSAH LAA...? "

Atas rasa tanggungjawab sosial dari saya, disini saya ingin kongsikan sebahagian daripada rahsia saya dalam menjalankan perniagaan saya melalui blog ini. Namun apa yang saya dapati disini, sebahagian daripada kita masih tidak ada asas dalam mengendalikan blog atau laman web. Ini kerana...

Jangan jadi salah seorang daripada mereka di bawah...

“95% Mereka Yang Mula Melakukan Perniagaan Internet GAGAL Meneruskan Keinginan & Usaha Mereka Kerana Tiada Asas Kemahiran HTML!”

Kini anda tidak perlu risau lagi kerana segala persoalan tersebut akan dijawab dengan terhasilnya ebook “Panduan Asas HTML”...

Keseluruhan ebook berjumlah 60 mukasurat.
Ecover di atas hanya ilustrasi sahaja. Ebook akan dihantar ke emel anda.


Mungkin ada yang tertanya, mengapa perlu belajar HTML ini sedangkan sekarang terdapat banyak perisian yang mudah untuk membina laman web tanpa mengetahui HTML ini.

Jawapannya mudah sahaja, dengan mengetahui ASAS, anda akan faham apa yang anda lakukan. Adalah satu perkara yang pelik sekiranya anda menghasilkan sesuatu tetapi anda tidak tahu apa yang anda lakukan

Anda boleh mengikuti panduan & tips HTML didalam ebook ini dengan mudah langkah demi langkah kerana panduan ini disusun khas mengikut keperluan anda agar anda dapat belajar memahami konsep dan teknik menulis kod HTML dengan lebih cepat.

Apa kata mereka yang telah mendapatkan ebook Panduan HTML ini :


p.s - Diharap dengan bantuan saya ini dapat membantu anda dalam mengendalikan laman web/blog dengan lebih sempurna.Ingat panduan yang dinyatakan diatas adalah asas sahaja untuk permulaan bagi anda.

p.ps - Nanti dari saya tips-tips jualan selepas ini melalui blog ini. Sila BOOKMARK blog ini dengan menekan CTRL+D utk mendapatkan berita-berita terkini dari saya.

Terima kasih!








0 comments