Selama ni, kita sering berforum. Ramai juga yang guna forum untuk mengiklankan produk. Namun, hasilnya tak ada. Tak ada orang nak beli, tak ada sambutan.. Malah yang paling teruk, orang tak pandang pun! Teruk betul.

Mengapa ini terjadi?

Sebenarnya ini semua ada diulas dalam Panduan Kuasa Forum yang baru saja diterbitkan. Penulis panduan ni pun bukan calang-calang orang. Berpengalaman lebih tiga tahun menggunakan forum sebagai landasan promosi perniagaan dia.


Sebenarnya kata dia, kunci kejayaan promosi di forum hanyalah satu iaitu kredibiliti. Bermula dari kredibiliti, duit akan menyusul. Semuanya perlu dimulakan dengan kepercayaan orang lain terhadap kita. Soalnya, bagaimana nak bina kredibiliti (kepercayaan) ni? Kalau baca panduan dia tu, memang banyak cara dia ajar macam mana nak bina kredibiliti. Tu tak cakap lagi pasal strategi promosi.

Kredibiliti ni kata dia, tak perlu ambil masa yang lama pun untuk dibina. Kalau buat dengan cara yang betul, dalam tak sampai sebulan pun orang dah “hormat tabik” kat kita.

Jadi kalau pembaca sekalian ada perniagaan, produk atau perkhidmatan, amat-amatlah digalakkan mencuba formula dia yang dikongsikan melalui Panduan Kuasa Forum tu. Terlalu banyak sangat strategi dan kaedah yang dia sarankan. Kalau dibuat satu teknik pun rasanya dah memadai. Apatah lagi kalau buat lebih daripada satu.

Tak perlu lagi memanjangkan cerita kat sini. Klik link kat bawah ni untuk maklumat selanjutnya:



p.s - Diharap dengan tips promosi melalui pemasaran forum ini sedikit sebanyak dapat memberikan gambaran jelas bahawa forum juga antara kaedah promosi yang berkesan dalam menjalankan perniagaan internet ini.


p.p.s - Saya merupakan reseller sah bagi produk ini. Dan kini saya membongkarkan rahsia kejayaan saya dengan anda hanya dengan bermodalkan sedikit wang sahaja...Suduh hampir ratusan ringgit saya habiskan untuk dapatkan panduan pemasaran dan kini saya hanya tersenyum lebar dengan adanya panduan forum ini!








0 comments